پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226011
ادغام سازمان هاي تربيت بدني و امور جوانان اشتباه بود
تاریخ انتشار : 1395/05/26 16:21:24
نمایش : 1159
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اشتباه ادغام 2 سازمان تربيت بدني و امور جوانان در گذشته گفت: اين سازمان ها هيچ ارتباطي با هم نداشتند و نبايد با يکديگر ادغام مي شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني دشتکي روز سه شنبه در ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: به عنوان نمونه ازدواج، اشتغال، مسکن، شادي و نشاط از مشکلات جوانان است و ربطي به ورزش هم ندارد.

وي با انتقاد از ستاد ساماندهي امور جوانان، از عملکرد اين ستاد ابراز نارضايتي کرد و در ادامه وضعيت اجراي مصوبه هاي اين ستاد را مطلوب ندانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبيرخانه ستاد بايستي به طور جدي وارد عمل شود.

رئيس ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: با ادامه اين روند وضعيت ورزش و جوانان در چهارمحال و بختياري آسيب مي بيند.

سليماني دشتکي همچنين با انتقاد از غيبت برخي مديران دستگاه هاي اجرايي در جلسه هاي ستاد ساماندهي امور جوانان افزود: غيبت در جلسه هاي تصميم گيري نشان دهنده تشخيص ندادن اهميت اين جلسه از سوي برخي مديران است.

وي تصريح کرد: اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري به عنوان دبيرخانه ستاد ساماندهي امور جوانان بايد قبل از برگزاري جلسه از حضور اعضا اطمينان حاصل کند.

سليماني دشتکي، مديران کل دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري را موظف به شرکت در جلسه هاي تصميم گيري کرد.

وي در ادامه ترويج ازدواج آسان در جامعه را ضروري اعلام و اظهار کرد: فرهنگ سازي براي اين امر و پرهيز از چشم و هم چشمي در ازدواج هاي پرتشريفات بايد در دستور کار دستگاه هاي اجرايي قرار گيرد.

سليماني دشتکي در خاتمه بيان کرد: دستگاه هاي اجرايي استان برنامه هاي عملياتي خود را براي ترويج ازدواج آسان اعلام کنند.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html